Betaalmethoden
Is mijn betaling veilig?
Betaling op Mijnhondenvoer.nl is 100% veilig. Wij maken gebruiken van een SSL Certificaat waardoor de gegevens via een beveiligde verbinding verzonden worden en nooit in handen vallen van derden. Zodra het betaaltraject wordt gestart wordt de adresbalk groen en weet je zeker dat er een veilige gegevensoverdracht is. Om dit te garanderen kunnen bestellingen daarom alleen via het bestelproces worden geplaatst.
Op welke manieren kan ik betalen?
Mijnhondenvoer.nl biedt meerdere mogelijkheden om te betalen. Alle betaalmogelijkheden zijn veilig.
Wil je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebben? Kies dan voor een van de electronische betaalmethoden Ideal of Bancomat/MisterCash. Doordat je betaling direct met de bestelling bij ons bekend is en wordt geverifieerd kunnen wij direct versturen.
Wil je liever achteraf betalen? Dan bieden wij de mogelijkheid om je bestelling te betalen met Klarna.
IDEAL
De meest gebruikte en gemakkelijkste manier om te betalen is Ideal. Na het afronden van de koop kom je automatisch in de vertrouwde bankomgeving van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers en kan de betaling eenvoudig worden afgerond. Bovendien kunnen wij direct de bestelling in behandeling nemen en heb je je bestelling zo snel mogelijk in huis.
Vooruitbetaling via bankrekening
Als je geen gebruik kunt maken van iDeal kun je via onze betaalprovider Mollie ook een bankoverschrijving doen. Let er daarbij wel op dat wij de betaling pas 2-3 werkdagen later ontvangen en het pakket daarna pas versturen.
Achteraf betalen met KLARNA.
Mijnhondenvoer biedt voor consumenten in Nederland, Belgie en Duitsland aan om achteraf te betalen via Klarna. Wel is het belangrijk om de order te bevestigen met de gevraagde gegevens op de pagina van Klarna; deze pagina verschijnt nadat je op de 'KOPEN' knop hebt geklikt.
Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur en de betaling. Wij accepteren betalingen met Klarna voor orders tot € 200,-. Kies je voor Klarna, dan brengen we € 1,- betaalkosten in rekening.
Vragen over je betaling via Klarna?
Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Heb je vragen over jouw betaling of waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via klarna.nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.
Deze betaalmethode is uitsluitend beschikbaar als je bestelling wordt geleverd op het factuuradres en is niet beschikbaar voor bedrijven.
Kun je niet via Klarna betalen? Dan kun je natuurlijk altijd je bestelling vooraf betalen door middel van één van de overige betaalmethoden zoals iDeal.
BANCOMAT / MISTERCASH
Speciaal voor onze Begische klanten bieden wij de betaalservice Mistercash aan. Na het afronden van de koop kom je automatisch in de vertrouwde bankomgeving en kan de betaling eenvoudig worden afgerond. Bovendien kunnen wij direct de bestelling in behandeling nemen en heb je je bestelling zo snel mogelijk in huis.
Betaalmethode bepaalt de verzenddatum
Goed om te weten is dat je zelf kunt bepalen hoe je betaalt. De verwerkingstijd van de betaalmethoden is meestal korter dan een dag. Kies je voor bankoverschrijving, hou dan rekening met een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen. Pas als de bestelling bij ons vermeld staat als betaald versturen wij de bestelling.
- Ideal: 1 werkdag
- Klarna: 1 werkdag
- Belfius/KBC: 1 werkdag
- Bankcontact/Mr. Cash: 1 werkdag
- Vooruitbetaling via bankrekening: 2-3 werkdagen