Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Waar ben je naar op zoek?

Klantenservice

Net als bij de dierenwinkel bij jou om de hoek geven wij je goed advies en goede service. Het makkelijkste en snelste heb je contact met ons in de chat, rechts onderin beeld.

Ook zijn we natuurlijk per mail bereikbaar. Wij behandelen elke mail zorgvuldig en antwoorden zo snel mogelijk.


Wil je Suzan liever spreken, dan kun je natuurlijk tussen 9 uur ’s ochtends en 5 uur ‘s middags bellen: +31(0)648566572.

Heb je een vraag over een bestelling? Met het order- of factuurnummer kunnen we je snel kunnen helpen. 

Bestellen

Als je producten wilt bestellen bij Mijnhondenvoer.nl: kies de producten die je wenst, ga naar het winkelmandje, vul je contactgegevens in en kies vervolgens de betaalmethode. 

Klachten? 

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? We hebben graag tevreden klanten en zetten ons ook sterk in om daarvoor te zorgen. Ben je niet tevreden of ben je het ergens niet mee eens, dan vernemen we het graag, zodat we kunnen kijken of we een oplossing kunnen vinden. We zijn altijd bezig om onze service nog verder te verbeteren. 

Een klacht doorgeven
We raden aan om de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Is er iets mis met het product, de levering, het bestelproces of iets anders?
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar [email protected].

Natuurlijk kun je je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
MijnHondenvoer
Bergstraat 1
5551AW Valkenswaard

Omschrijf s.v.p. de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we om contactgegevens, het bestelnummer/factuurnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen een ontvangstbevestiging en binnen 5 werkdagen geven we een reactie. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen klachten daarom zo snel mogelijk op te lossen.